Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemJCKModal has a deprecated constructor in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/plugins/system/jckmodal/jckmodal.php on line 15 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/media/widgetkit/widgets/lightbox/lightbox.php on line 49 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/media/widgetkit/widgets/lightbox/lightbox.php on line 49 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/media/widgetkit/widgets/lightbox/lightbox.php on line 49 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/media/widgetkit/widgets/lightbox/lightbox.php on line 49 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/media/widgetkit/widgets/lightbox/lightbox.php on line 49 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/media/widgetkit/widgets/lightbox/lightbox.php on line 49 Herøy Dykkerklubb - Herøy Dykkerklubb

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentembed_google_map has a deprecated constructor in /customers/d/6/6/heroydk.no/httpd.www/plugins/content/embed_google_map/embed_google_map.php on line 18

Til medlemmene i Herøy Dykkerklubb

Jensholmen, 04.02.2017

Innkalling til årsmøte i Herøy Dykkerklubb

Styret innkaller herved til årsmøte i Herøy Dykkerklubb.

Årsmøtet avholdes lørdag 04.03.2017 klokka 17:00 på Klubbhuset, Jensholmen.

Saker som et medlem ønsker tatt opp på årsmøtet, må sendes styret senest 18.02.2016 til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på www.heroydk.no

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett. For mer informasjon om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se idrettslagets lov § 5 til § 8.

Velkommen til årsmøte!

Herøy Dykkerklubb